Rubriky
události

Global Media Congress 2023

Mediální průmysl se rychle mění a podniky se musí přizpůsobit, aby mohly prosperovat. Global Media Congress je ideální platformou pro podniky, které se mohou spojit s globálními myšlenkovými lídry, seznámit se s nejnovějšími trendy a spolupracovat na nových nápadech.

Po loňském velmi úspěšném prvním ročníku se druhý ročník uskutečnil ve dnech 14.-16. listopadu 2023 v Abu Dhabi National Exhibition Centre – ADNEC v Abú Zabí.

Součástí letošního ročníku Global Media Congress byla výstava, na níž přední mezinárodní i místní značky představily nejnovější technologie, produkty a služby v oblasti médií.

Součástí akce byla také konference, na které se sešli světoví lídři v oblasti médií, aby se zabývali žhavými tématy a trendy. Letos se vrátilo šest tematických oblastí, které jsou nejen centry pro sdílení znalostí, ale také kontaktními místy, jež umožňují inspirovat se a usnadňují utváření budoucnosti mediálního průmyslu.

Global Media Congress 2023

KONFERENCE NA GLOBÁLNÍM MEDIÁLNÍM KONGRESU

Na Global Media Congress se konaly specializované konference se specializovanými zasedáními týkajícími se mediálního průmyslu. Tato zasedání se zaměřila na klíčová témata, která vedou vysoce postavení odborníci z oboru z celého světa.

Témata konference se liší v různých specializacích souvisejících s digitální komunikací, umělou inteligencí, pokročilými technologiemi a inovacemi v mediálním sektoru.

Na konferenci se konala také specializovaná zasedání týkající se žurnalistiky, rozhlasu, televize, internetu a sociálních médií. Tato specializovaná konference byla skvělou příležitostí pro mediální odborníky, aby se seznámili s nejnovějšími trendy a výzvami, kterým toto odvětví čelí.

Letos se konference zaměřila na následující témata:

  • Udržitelnost
  • Inovace a nejnovější technologie v médiích
  • Sportovní média
  • Mládež, vzdělávání a budoucnost médií

Doprovodný program:

  • WORKSHOPY

V rámci Global Media Congress se konala řada školení a workshopů pro rozvoj talentů, které účastníkům poskytly příležitost získávat nové dovednosti a rozvíjet ty stávající. Účastníci workshopů se z první ruky dozvěděli od špiček v oboru o nejnovějších metodách, které formují budoucnost odvětví, a to od odborníků z technologického i mediálního sektoru. Workshopy byly sladěny s hlavní konferencí a zabývaly se udržitelností, sportovním vysíláním, umělou inteligencí a nejnovějšími technologiemi v tomto odvětví.

  • +40 účastníků workshopů v každém zasedání
  • +30 mezinárodních moderátorů workshopů
  • +25 workshopů
  • INNOVATE STAGE

Innovate Stage byla útočištěm pro nové nápady a poskytla příležitost jednotlivcům a společnostem předvést své schopnosti. Startupy měly také možnost představit své podnikatelské nápady klíčovým zúčastněným stranám, investorům a firmám rizikového kapitálu prostřednictvím třídenních prezentací na Innovation Stage.

  • CREATE STAGE

Vlivné osobnosti sociálních médií jsou v regionu silně zastoupeny a na tomto celosvětovém mediálním kongresu se sešli nejvýznamnější influenceři na Blízkém východě, aby navázali kontakty, spolupracovali a podělili se o své zkušenosti s novými a začínajícími influencery. Create stage nabídla platformu pro zavedené tvůrce obsahu, kteří se podělili o praktické poznatky o tom, jak zvýšit publikum, jak vytvářet poutavý obsah a jak zpeněžit a udělat z ovlivňování kariéru.

  • EDUCATE STAGE

Na Educate Stage bylo každý den výstavy rušno, protože zde byl připraven bohatý program praktických lekcí, které si nebylo možné nechat ujít. Seznamili jste se zde s nejnovějšími trendy, vyslechli jste si názory mediálních lídrů a mohli jste si zajistit, abyste zůstali na špičce.

Na novém pódiu se představily:

  • Technické prezentace
  • Přehlídky produktů
  • Rozhovory
  • Panelové debaty
  • zasedání o umělé inteligenci
  • MEDIÁLNÍ KULATÉ STOLY

Nové kulaté stoly pro média se konaly souběžně s hlavní konferencí a během tří dnů se uskutečnily čtyři kulaté stoly. Inovátoři a osoby s rozhodovacími pravomocemi zastupující různá mediální odvětví z celého světa diskutovali o nejpalčivějších problémech v oboru a zároveň se podělili o názory na řešení, která zajistí udržitelný mediální sektor.

  • LABORATOŘE MEDIÁLNÍ BUDOUCNOSTI

Po loňském úspěšném zahájení se Media Future Labs na Global Media Congress také letos opět zabývaly nejnaléhavějšími otázkami, kterým bude čelit globální mediální prostředí v roce 2023 a později.

Media Future Labs, v nichž se setkávají vedoucí představitelé, provozovatelé a inovátoři z předních linií světových médií, jsou sérií 60minutových diskusí u kulatého stolu, které zkoumají výzvy a příležitosti, jimž čelí hráči napříč mediálním spektrem. V rámci těchto exkluzivních mezinárodních panelů před vybraným publikem významní řečníci analyzovali klíčovou roli médií ve stále složitějším a proměnlivějším zpravodajském prostředí.

Od role umělé inteligence v redakci přes zpravodajství o klimatu až po příští generaci mediálních profesionálů – Media Future Labs se ponořily do témat, která dnes vytvářejí a rozbíjejí zpravodajský průmysl. Laboratoře, které se konaly po všechny tři dny kongresu, přivítaly přispěvatele z nejrůznějších mediálních profesí, kteří se zúčastnili intimních a cílených diskusí a budou určovat agendu pro nadcházející rok. Jednalo se o zasedání za zavřenými dveřmi a mimo záznam.

  • Globální mediální kongres NexTech

Cílem Global Media Congress NexTech je podporovat, rozvíjet a prezentovat startupy v rané až růstové fázi a poskytnout jim příležitost představit své aplikace/produkty, řešení a další technologické inovace přínosné pro mediální průmysl. NexTech si klade za cíl identifikovat slibné iniciativy po celém světě, které vykazují potenciál při vytváření špičkových technologií použitelných pro mediální průmysl.

zdroj: PROTEXT

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *